Renault 1.5 dCi na ciepłym nie odpala

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych
Pokrewne


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

 

Betandwin

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: [ T22 T25 T27 ] Problemy z rozruchem silnika D4D
ale najbardziej zdziwił mnie Renault 19 sąsiada - auto 20 letnie, a odpaliło jak benzyniak
Źródło: avensis.info/viewtopic.php?t=1077



Temat: Renault Clio 1,5 DCI 2001r - problem!!
Mam problem z Renault Clio 1,5 DCI objawy: -problem z odpalaniem niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły -czasami odpala dopiero za 10 razem -nierówna praca silnika -na wolnych obrotach czasami...
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5770


Temat: Wtryski i problem z odpalaniem
Posiadam jedno z najbrzydszych aut jakie jeżdżą po polskich drogach - Renault Thalia 1, 5 dCi. Żeby było bardziej zabawnie mam uszkodzony jeden wtrysk - ale w przyszłym tygodniu zostanie on ... tj. ok 8 godzin. Teraz by je odpalić trzeba się nieźle nakręcić, nawet kilkukrotnie. Kontrolka świec żarowych gaśnie zawsze mniej więcej po tym samym okresie, niezależnie od temperatury zewnętrznej. Świece żarowe ... eksperymentu, załączyłem ogrzewanie w garażu także temperatura była granicach 5 - 10 C i auto odpaliło mi bez żadnego problemu. Pragnę nadmienić, że samochód ma duży problem z odpaleniem na ciepło,...
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2105


Temat: Clio 1,5 DCI
Witam Forumowiczów! Jestem nowy ale jak to bywa człowiek się loguje gdy mu fura wariuje. Kłopocik mam z Renault Clio 1,5 DCI 2002r. Samochód nie chce odpalić na ciepłym silniku. Dzieje się to po kilkudziesięciu minutach po jeździe. Za drugim razem odpala bez problemów. Na pewno nie jest to immobiliser, byłem na diagnostyce w ASO- elektronika tip- top. Do wymiany świece żarowe. Zimny silnik odpala od razu, ciepły też- ale jak postoi to się buntuje. Żadna lampka się nie zapala. Spalanie w normie, moc ok, pracuje równo. Czy możliwe żeby świece to powodowały? Próbowałem go kręcić na siłę to się zbuntował i odpalił po kilku minutach. Rozrusznik kręci, silnik skacze ale nie odpala. Robi to zawsze i tylko przy ciepłym silniku. Za drugim uruchomieniem...
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5363


Temat: [Megane II phI] problemy z silnikiem 1,5 dci
Mam problem z silnikiem 1,5 dci Renault megane. Jak jest zimny odpala bez problemu, natomiast ciepły odpala z dużym problemem, nieraz za drugim razem. Podczas jazdy przy dynamicznym przyspieszeniu na wysokich...
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=1099


Temat: [Megane I phII] Renault scenik 1.9 dci rok 2000 nie odpala
Witam! Pojechałem autem do sklepu po zrobieniu zakupów wsiadłem do auta chcę odpalić a tu kręci i nie odpala. Po podłączeniu do komputera wyskakują 2 błędy 1. przekażnik podgrzewania 2. świece żarowe Auto czasmi załapie ale obroty dojdą do 500-900 i gaśnie. Czy możliwe że jest to wina podgrzewacza świec żarowych że auto nie odpala ( silnik był jeszcze ciepły jak próbowałem...
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=13610


Temat: Silny mróz....najlepszym testerem dla Diesla
Mrozy juz odeszly, ale opisze swoje "przygody" z odpalaniem Renault Master 2,5dci przy -27 (stoi pod chmurka) polegl - pierwszego dnia w ten mroz odpalalem go godzine. najpierw cos chcial lapac, potem przestal, w aku prad sie skonczyl i tyle. dopiero po ilus tam probach na przewodach odpalil. jak juz zlapal chodzi rowno, z paliwem zero problemow (tankuje na bp zwykle - flotowy). Mowicie ze webasto fajne - sie okazalo nie do konca, mam powietrzne do grzania wnetrza, nie chcialo rano ni cholery odpalic - kupa bialego dymu, nie moglo plomienia zlapac. po kilku godzinach jazdy jak juz silnik podgrzal paliwko w baku i webasto ciagnelo cieple powietrze z kabiny - zaczelo dzialac. widac powinno miec grzalke paliwa na zasilaniu albo dluzej grzac swieca ... tankowane w listopadzie i zero problemow z parafina. Nastepnego dnia -28 - Master znow polegl, ale juz go wyczailem - od razu kable, odpalil po okolo minucie krecenia, znow Jumperek sluzyl za zrodlo pradu - tak wiec PSA-Renault 2:0.Webasto znow grymasi. kolejny dzien -19 i master znow nie pali, kable i powtorka, 3:0. Webasto poszlo od razu. Aha oba maja podobny przebieg ... wiec problemow. A w odwodzie na brak pradu z sieci jest wymiennik ciepla przy silniku i benzynowa lutlampa do niego na wyposazeniu - ech te szwedzkie auta, one lubia zime
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7132


Temat: Powrót do tematu wtryskiwaczy siemens w 1.4 TDCI
... czy to ze nie są przypisane może mieć wpływ na taką pracę sinika ? Ze swojego doświadczenia: w renault 1.5 dci mimo ze wtryski były przypisane tak jak siedziały to musiałem...
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7655


Temat: [Scenic I phII] 1.9 dCi gaśnie w trakcie jazdy.
silnika . Na szczęście kupiłem używany sterownik na allegro oczywiście też od 1.9 dCi Scenic i inny elektronik zaprogramował go i immo działa bez zarzutu od tej pory. To chyba tyle...
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=16671



Designed by Finerdesign.com